Vrácení a reklamace

Vaše očekávání se nenaplnilo?


VRÁCENÍ

NEJSTE SE ZBOŽÍM SPOKOJENI? Zboží můžete bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit.

Zboží musí být vráceno nepoužité, v originálním obale. V opačném případě můžeme požadovat náhradu vzniklé škody. Schovejte si doklad o vrácení zboží (např. podací lístek), dokud Vám nepotvrdíme, že nám zboží přišlo zpět.

Budeme rádi, když nám na e-mail saemi@centrum.cz napíšete, že zboží vracíte - ať víme, že ho máme očekávat. Proces vrácení se tak urychlí.

Zaplacenou částku za vrácené zboží, včetně náhrady nejlevnějšího způsobu doručení zboží k Vám, zašleme na vámi uvedený účet neprodleně poté, co nám dorazí vrácené zboží (nejpozději v zákonné lhůtě 14 dnů).

Dovolujeme si Vás upozornit, že v případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, náklady na zaslání vraceného zboží je povinen uhradit spotřebitel na vlastní náklady.


REKLAMACE

Vyskytl se se zbožím problém? V tom případě nás kontaktujte ne e-mail: saemi@centrum.cz

REKLAMACI JE VŽDY NUTNÉ ŘEŠIT PÍSEMNĚ, resp. elektronickou poštou (e-mailem).

POSTUP PŘI REKLAMACI:

1. Vytiskněte si reklamační formulář

2. Formulář vyplňte, podepište a přiložte do balíčku

3. Zboží i s formulářem zašlete zpět na adresu:

Tereza Pščolková

Metylovice 666

Metylovice

739 49

4. Jakmile balíček obdržíme, reklamaci prověříme a nejpozději do 30 dnů dle zákonné lhůty vás o reklamaci budeme informovat.

Adresa pouze pro zasílání vráceného/reklamovaného zboží, nejedná se o prodejnu ani výdejní místo